انتخاب و خرید فیلتر شنی استخر
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

یکی از تجهیزاتی که در نگهداری و نظافت استخر کاربرد عمده ای دارد، فیلتر شنی استخر است. فیلترهای شنی، تحت فشار در سایزها و جنس های متفاوتی ساخته می شوند که رایج ترین آن ها فیلتر شنی عمودی با سر عدسی است.

کارکرد فیلتر شنی استخر

فیلترهای شنی استخر با قطر مناسب از ورق فولادی (ST-37) و یا گالوانیزه به ضخامت اعلامی در استاندارد ASME و برای عدسی های فوقانی و تحتانی به روش DOUBLE-DISH ساخته می‌شوند که پس از زنگ زدایی از داخل با دو لایه پوشش اپوکسی و از خارج با یک لایه ضد زنگ و دو لایه رنگ مخصوص رنگ آمیزی گردیده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. به فیلترشنی با رزین کربن اکتیو جهت حذف کلر آزاد، رنگ، طعم، بو و مواد آلی موجود در آب مورد استفاده قرار می گیرند، فیلتر کربنیمی‌گویند.

فیلتر شنی استخر در ونداد تجهیز

فیلتر شنی FRP و فایبرگلاس رایج ترین نوع فیلتر برای استخرها است که با ایجاد سرعت مناسب برای فیلتراسیون، تصفیه ای ایده آل را فراهم می سازد. در هنگام انجام فرآیند تصفیه، آب کثیف استخر از لوله ورودی وارد فیلتر می شود. فشار پمپ و نیروی جاذبه، آب را از درون شن به سمت پایین هدایت می کند و شن و ماسه های ریز هرگونه آشغال و مواد زائد را از آب استخر می گیرند.

استفاده از فیلتر شنی در استخرها، علاوه بر جداسازی ذرات معلق فوق تا حدود زیادی چربی های شناور در روی آب را نیز جذب می نمایند. در پایین فیلترهای شنی نازل هایی با سوراخ های بسیار ریز وجود دارد که به دلیل قطر کم آنها عبور شن و ماسه از آنها امکان پذیر نمی‌باشد، اما آب از داخل این نازل ها عبور می کند و از لوله خروجی در زیر مخزن اصلی فیلتر شنی خارج می شود.

انتخاب و خرید فیلتر شنی استخر

هنگام انتخاب و خرید فیلتر شنی استخر عوامل مختلفی می بایست در نظر گرفته شوند که برخی از آنها عبارتند از:

 

  • فضای موجود برای نصب فیلتر شنی استخر
  • هزینه و قیمت فیلتر شنی استخر
  • بازدهی فیلتر شنی استخر

فروشگاه اینترنتی ونداد تجهیز به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، گرمایشی، سرمایشی و موتورخانه، پمپ و سیستم های آبرسانی، استخر سونا و جکوزی، تصفیه آب و هوا با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. با توجه به گستردگی مدل ها و برندهای مختلف موجود در بازار مانند فیلتر شنی استخر هایوارد ، ایمکس، آی ام ال و غیره، چنانچه برای خرید فیلتر شنی استخر نیاز به مشاوره دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فروش ونداد تجهیز تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: فیلتر شنی استخر , فیلتر شنی , قیمت فیلتر شنی استخر , خرید فیلتر شنی استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: